- Luni - Vineri | 10:00-18:00
- Intrarea Vrabiei, Nr.1, Sector 5, Bucuresti
Reparatii compresoare AC : CAB Service va ofera servicii complete de verificare, intretinere si reparatii la sistemul de aer conditionat auto. Scurgerile de freon si defectele pot fi diagnosticate si reparate inainte de a deveni serioase, respectiv sa afecteze compresorul de AC si alte componente.
Dupa efectuarea unei constatari la service-ul nostru, va putem oferi cea mai buna solutie pentru problema dvs. Detinem echipamente moderne, ce ne permit sa diagnosticam si sa reparam intregul sistem de climatizare auto.
O cauza comuna a problemelor de aer conditionat auto este defectarea compresorului de AC. Cand acesta se defecteaza, elimina pilitura de metal (span) si resturi de plastic in sistem. Aceste bucati si resturi pot fi in detrimentul sistemului de AC, blocand pasajele mici si provocand mai multe daune altor componente, distrugand astfel compresorul.
O spalare a sistemului AC este cea mai buna modalitate de a va asigura ca reziduurile sunt indepartate din sistem.
O spalare a sistemului de AC este o procedura necesara pentru a va asigura ca sistemul de aer conditionat este curat si lipsit de orice contaminanti. Orice obiecte straine din sistemul AC pot cauza blocaje si pot impiedica functionarea eficienta a compresorului. Chiar si cea mai mica cantitate de reziduuri straine din sistem poate restrictiona fluxul de agenti frigorifici si ulei.
Motorul vehiculului dumneavoastra are nevoie de ulei pentru a mentine piesele in miscare lubrifiate si pentru a preveni defectiunile. Similar cu motorul, compresorul de aer conditionat, singura componenta mobila din sistemul AC, necesita ulei pentru a preveni defectiunile.
Uleiul circula prin sistemul AC, transportat de agentul frigorific si are contact direct cu condensatorul, acumulatorul, furtunurile, evaporatorul si tuburile. Daca in sistem intra particule de resturi, toate componentele sunt expuse riscului de deteriorare. Spalarea sistemului de AC indeparteaza contaminarea si protejeaza piesele vitale ale acestuia. Asigurati-va ca ati spalat AC-ul daca sistemul este contaminat sau ori de cate ori compresorul de AC este indepartat sau inlocuit la vehiculul dumneavoastra.
Daca va ganditi ca este o operatiune usoara, nu este deloc asa. Mai bine o lasati pe seama profesionistilor. Inlocuirea compresoarelor de AC este costisitoare si efectuand singur o spalare, riscati sa deteriorati sistemul si sa provocati si mai multe daune, ceea ce va duce la un cost mult mai mare de reparatie.
Un tehnician va conecta manometrele colectorului la fitingurile adecvate. Un aparat de ultima generatie special si autorizat va incepe sa evacueze sistemul pana cand presiunea scade la zero bari. Odata ce presiunea este redusa, vehiculul este pregatit pentru urmatorul pas.
Tehnicianul va scoate apoi furtunul de agent frigorific atat din partea superioara, cat si de la partea inferioara a condensatorului. Lichidul de spalare va fi turnat in orificiul de admisie din partea inalta a condensatorului.
Ulterior, aer comprimat va fi adaugat in partea superioara, fortand lichidul murdar din orificiul de evacuare din condensator, pana cand toate reziduurile si contaminantii sunt indepartate din sistem. Exista unele condensatoare care au filtre uscatoare interne, care nu pot fi spalate si trebuie inlocuite cu totul.
Tehnicianul va scoate apoi suportul de montare care fixeaza acumulatorul, precum si tubul orificiului/supapa de expansiune. Odata indepartat, tehnicianul va inspecta vizual orificiul/ supapa de expansiune pentru orice resturi sau semne de deteriorare si o va inlocui daca este necesar. Un nou acumulator si o supapa cu orificiu/ expansiune vor fi fixate pe suportul de montare.
Acum ca sistemul este liber de resturi si reasamblat, tehnicianul va trebui sa reintroduca agentul frigorific in sistem. Odata ce sistemul este reincarcat la specificatiile acceptabile si se seteaza presiunea corecta, tehnicianul va decupla dispozitivul de spalare, va pune la loc capacele pe fiecare fiting si va continua sa functioneze aparatul de AC timp de aproximativ 10 minute pentru a se asigura ca agentul frigorific poate circula prin sistem.
Un tehnician va conecta manometrele colectorului la fitingurile adecvate. Un aparat de ultima generatie special si autorizat va incepe sa evacueze sistemul pana cand presiunea scade la zero bari. Odata ce presiunea este redusa, vehiculul este pregatit pentru urmatorul pas.
Tehnicienii auto, in special de la CAB Service, au experienta si certificarile adecvate pentru a efectua servicii complexe de AC.
Cand sistemul dvs. de ventilatie si aer conditionat auto nu functioneaza cum ar trebui, este timpul pentru o inspectie. Va asteptam la CAB Service, unde un tehnician certificat va va inspecta vizual sistemul de climatizare si va verifica daca exista scurgeri. In unele cazuri, va trebui efectuata o evacuare si reincarcare pentru a ajuta la localizarea oricaror scurgeri care nu sunt identificate vizual.
Odata finalizat, sistemul va fi verificat pentru a se asigura ca se raceste la temperatura corespunzatoare. Programati o vizita pentru a va intretine si repara sistemul de AC.